Welcome to Our Website

Louis Vuitton ile Gucci kapışması

Modanın iki devi Avrupa’daki moda rekabetini, bu kez eğlence sektöründe Atlantik ötesine taşıdı. LV ve Gucci, moda, eğlence ve lüksü bir araya getiren yapımlarla Hollywood’da mücadele edecek.

Oksijen’in haberine göre, Robb Report dergisinde LMVH’nin patronu Bernard Arnault ile Kering’in başındaki François-Henri Pinault bir western filminde düello yapan iki kovboy olarak resmedildi. Pinault’nun arkasında eşi Salma Hayek görülüyor.
Robb Report dergisinde LMVH’nin patronu Bernard Arnault ile Kering’in başındaki François-Henri Pinault bir western filminde düello yapan iki kovboy olarak resmedildi. Pinault’nun arkasında eşi Salma Hayek görülüyor.
Dünyanın en ünlü lüks tüketim dergisi Robb Report son sayısında kapak konusu olarak iki Fransız milyarder patronun Hollywood’a taşan rekabetini seçti. Dergiye göre bünyesinde Louis Vuitton, Christian Dior, Givenchy, Tiffany & Co. ve Dom Pérignon gibi onlarca önemli markayı barındıran LMVH’nin patronu Bernard Arnault ile Saint Laurent, Alexander McQueen, Gucci, Balenciaga ve Boucheron gibi markaların çatı şirketi Kering’in başındaki François-Henri Pinault, modadan sonra şimdi Hollywood’u fethetmek için düelloya tutuştu.

İşte “Hollywood’da Fransız düellosu” başlığını taşıyan o haberden satır başları:

2.8 MİLYAR DOLARLIK HİSSE ALIMI

Hollywood ironi ve kan davalarıyla ünlüdür. Bu nedenle, Avrupa’da on yıllar boyunca birbirlerine girdikten sonra, Bernard Arnault ve François-Henri Pinault’nun Galya rekabetlerini Atlantik’in ötesine ihraç etmeleri belki de yerinde bir karar. Şimdi her ikisi de lüks dünyasını fethettikleri gibi film ve televizyonun merkez üssünü de almaya kararlı.

Bu düellocu devler, Hollywood’da sadece daha önce kullanılmamış arşivlerle dolu markaları için değil, aynı zamanda ilgi çekici bir hikayenin nasıl anlatılacağını bilen eğlence sektörü için de dönüştürücü olabilecek temeller inşa ediyorlar. Geçen eylül ayında Kering’in yönetim kurulu başkanı ve CEO’su Pinault, ailesinin özel yatırım grubu Artémis aracılığıyla CAA yapım ajansının çoğunluk hissesini 2.8 milyar dolara satın aldı.

SONSUZ OLASILIKLAR

Aylar sonra, LVMH’nin başkanı ve CEO’su Arnault, Pinault’yu bir adım geride bırakarak, bir zamanlar CAA için çalışan, iyi bağlantıları olan Hollywood pazarlama emektarlarıyla ortaklaşa tamamen yeni bir eğlence stüdyosu kurdu. Arnault, şirketinin Paris’in 8. bölgesindeki lüks adresine atfen stüdyoya 22 Montaigne Entertainment adını verdi ve başına en büyük oğlu Antoine’ı getirdi.

Şubat ayında kuruluşu duyurulduğunda, 22 Montaigne, Superconnector Studios’taki yeni ortakları aracılığıyla, Ron Howard ve Brian Grazer tarafından kurulan Imagine Entertainment ve Reese Witherspoon’un Hello Sunshine’ı gibi potansiyel işbirlikçileriyle görüşmelere başlamıştı. The Morning Show ve Big Little Lies ile tanınan Imagine Entertainment, LVMH’nin birincil tüketicileri olan kadınlarla ilgili hikayelere odaklanıyor. Louis Vuitton, Christian Dior, Givenchy, Tiffany & Co. ve Dom Pérignon gibi onlarca önemli ismin sahibi olan bir şirketin kasalarında gömülü olan dramatik hikayeleri hayal edin. Arşivlerini hayata geçirebilecek marka merkezli film, televizyon, yayın ve podcast projeleri için olasılıklar neredeyse sonsuz.

“FİLM, SANAT VE MODA SEKTÖRLERİ BİRBİRİNDEN AYRILMAZ HALE GELDİ”

Gerçek zamanlı olarak gördüğümüz şey, eğlence ve lüks arasındaki geleneksel duvarların yıkılması ya da daha açık bir ifadeyle, hikaye anlatımı ve reklam arasındaki alanın parçalanmasıdır. Modaevleri uzun zamandır saygın çağdaş sanatçılardan çevik bir şekilde yararlanıyor, ürünlerine bir doz yüksek kültür damgası enjekte etmek için onları ticari işbirlikleri için görevlendiriyor. Yakın zamanda bu akışkanlık müzik endüstrisine de sızdı: Son derece başarılı bir kayıt sanatçısı ve yapımcı olan Pharrell Williams, eğitimli bir moda tasarımcısı değil ancak geçtiğimiz yıl Louis Vuitton erkek giyiminin kreatif direktörü olarak atandı ve burada hareketli videolar çekiyor, defilelerle Paris sokaklarını kapatıyor ve sosyal medya etkileşimini artırıyor. Moda artık doğrudan ekranlarınızı hedefliyor. Müşterileri arasında birçok lüks devi sayan danışmanlık firması Robert Burke Associates’in başkanı Robert Burke, “Film, sanat ve moda sektörleri günümüzde o kadar iç içe geçti ki, birbirinden ayrılamaz hale geldi” diyor.

TİFFANİY’DE KAHVALTI FİLMİ TRAFİK SAĞLIYOR

Kamera önünde, moda ve film onlarca yıldır iç içeydi, reklam kampanyaları ve kostüm anlaşmaları için ünlülerin şöhretinden faydalanıyorlardı. Tasarımcılar yıldızlarla yakın ilişkiler kurdular – Hubert de Givenchy ile Audrey Hepburn arasındaki simbiyotik ilişkiyi ya da Giorgio Armani’nin American Gigolo filminde Richard Gere’i giydirerek kolektif bilincimize (ve gardıroplarımıza) nasıl girdiğini düşünün. Tiffany’de Kahvaltı filmi ve Audrey Hepburn’ün imajı Tiffany mağazasına muazzam bir trafik sağlıyor.

DOM PERİGNON BELGESELİ GELİYOR MU?

Arnault’nun 22 Montaigne’inin yakında Pinault’nun CAA’sı ile yönetmenler, yazarlar ve yıldızlarla anlaşma yapma ihtimali çok yüksek. Scarlett Johansson hem CAA müşterisi hem de Louis Vuitton marka elçisi. Yine CAA tarafından temsil edilen Natalie Portman, Arnault’nun LVMH’yi kurarken satın aldığı ilk lüks şirket olan Dior’un önde gelen yüzlerinden biri.

Bu tür geçişler, bireylerin rakip stüdyolar ya da kanallar için çalışmaya alışkın olduğu Hollywood’da alışılmadık bir durum değil. Ancak Arnault’nun CAA aracılığıyla Pinault’ya ayrıcalık için ödeme yapması ve Ryan Gosling ile Steven Spielberg’in yöneteceği ve 17. yüzyılda Benedictine keşişinin şampanya yapımını mükemmelleştirmesini anlatan bir Netflix draması için anlaşması duyulmamış bir şey. Dom Pérignon: The Movie, yakında geliyor mu?

patronlardunyasi.com

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

....